اسفندیاری، عاطفه
بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزشهای بین حرفهای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 14-27]
الماسی حشیانی، امیر
سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی پاندمی کووید 19 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 70-82]
امینی، نگین
همبستگی بین نمرات مقاطع تحصیلی (علوم پایه، پیش کارورزی و صلاحیت بالینی ) دوره دکتری عمومی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 83-94]
ب
برقی شیرازی، فهیمه
طراحی، بومی سازی و ساخت ابزار جهت تعیین نیازهای مهارتی و دانشی در دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی درمانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 42-55]
پ
پورآتشی، مهتاب
بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بینالمللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
پورمحمدرضا تجریشی، معصومه
کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 28-41]
ت
تقوی، محمدرضا
ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 56-69]
ج
جباری، نگین
طراحی مدل پارادایمی آموزش اندیشهورزی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 113-125]
جلیل آبکنار، سیده سمیه
کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 28-41]
جوزی، اشکان
عنوان: مطالعهی تأثیر جهتگیری یادگیری دیجیتالی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه لرستان با میانجیگری آمادگی برای تغییر [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 95-112]
ح
حقیقی، رامین
ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 56-69]
خ
خورسندی، محبوبه
سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی پاندمی کووید 19 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 70-82]
د
دخش، سارا
بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزشهای بین حرفهای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 14-27]
دیانت، مهین
همبستگی بین نمرات مقاطع تحصیلی (علوم پایه، پیش کارورزی و صلاحیت بالینی ) دوره دکتری عمومی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 83-94]
ر
رستگار، مرتضی
ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 56-69]
ز
زارعی ونوول، مژگان
بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزشهای بین حرفهای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 14-27]
زمانی، اصغر
بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بینالمللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]
س
سالاری، هدایت
بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزشهای بین حرفهای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 14-27]
سلیمانی موحد، مریم
طراحی، بومی سازی و ساخت ابزار جهت تعیین نیازهای مهارتی و دانشی در دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی درمانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 42-55]
ش
شبابی، زینت
بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزشهای بین حرفهای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 14-27]
شمسی، محسن
سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی پاندمی کووید 19 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 70-82]
ص
صابری، امیر
ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 56-69]
صفدری، محمدرضا
ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 56-69]
ع
عاشوری، محمد
کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 28-41]
علیرضایی، سمیرا
بررسی نیاز به جامعه پذیری در اعضای هیات علمی جدیدالوورد دانشگاه [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 126-134]
ف
فرح بخش، سعید
عنوان: مطالعهی تأثیر جهتگیری یادگیری دیجیتالی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه لرستان با میانجیگری آمادگی برای تغییر [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 95-112]
ق
قلیچی، نگار
همبستگی بین نمرات مقاطع تحصیلی (علوم پایه، پیش کارورزی و صلاحیت بالینی ) دوره دکتری عمومی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 83-94]
ک
کریمی طالقانی، شیرین
طراحی مدل پارادایمی آموزش اندیشهورزی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 113-125]
گ
گرایی، احسان
عنوان: مطالعهی تأثیر جهتگیری یادگیری دیجیتالی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه لرستان با میانجیگری آمادگی برای تغییر [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 95-112]
م
مصلحی، شاندیز
طراحی، بومی سازی و ساخت ابزار جهت تعیین نیازهای مهارتی و دانشی در دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی درمانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 42-55]
موسوی، سیده ندا
بررسی نیاز به جامعه پذیری در اعضای هیات علمی جدیدالوورد دانشگاه [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 126-134]
ن
نامدار احمدآباد، حسن
ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 56-69]
نیاز آذری، کیومرث
طراحی مدل پارادایمی آموزش اندیشهورزی در دانشگاههای علوم پزشکی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 113-125]