ا

  • اسفندیاری، عاطفه بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزش‌های بین حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 14-27]

  • الماسی حشیانی، امیر سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی پاندمی کووید 19 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 70-82]

  • امینی، نگین همبستگی بین نمرات مقاطع تحصیلی (علوم پایه، پیش کارورزی و صلاحیت بالینی ) دوره دکتری عمومی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 83-94]

ب

  • برقی شیرازی، فهیمه طراحی، بومی سازی و ساخت ابزار جهت تعیین نیاز‌های مهارتی و دانشی در دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی درمانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 42-55]

پ

  • پورآتشی، مهتاب بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بین‌المللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]

  • پورمحمدرضا تجریشی، معصومه کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 28-41]

ت

  • تقوی، محمدرضا ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 56-69]

ج

  • جباری، نگین طراحی مدل پارادایمی آموزش اندیشه‌ورزی در دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 113-125]

  • جلیل آبکنار، سیده سمیه کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 28-41]

  • جوزی، اشکان عنوان: مطالعه‌ی تأثیر جهت‌گیری یادگیری دیجیتالی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه لرستان با میانجی‌گری آمادگی برای تغییر [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 95-112]

ح

  • حقیقی، رامین ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 56-69]

خ

  • خورسندی، محبوبه سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی پاندمی کووید 19 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 70-82]

د

  • دخش، سارا بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزش‌های بین حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 14-27]

  • دیانت، مهین همبستگی بین نمرات مقاطع تحصیلی (علوم پایه، پیش کارورزی و صلاحیت بالینی ) دوره دکتری عمومی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 83-94]

ر

  • رستگار، مرتضی ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 56-69]

ز

  • زارعی ونوول، مژگان بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزش‌های بین حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 14-27]

  • زمانی، اصغر بازاندیشی افزایش جذب دانشجوی بین‌المللی مبتنی بر واکاوی دیدگاه دانشجویان و خبرگان آموزش عالی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 1-13]

س

  • سالاری، هدایت بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزش‌های بین حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 14-27]

  • سلیمانی موحد، مریم طراحی، بومی سازی و ساخت ابزار جهت تعیین نیاز‌های مهارتی و دانشی در دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی درمانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 42-55]

ش

  • شبابی، زینت بررسی میزان آمادگی دانشجویان جهت آموزش‌های بین حرفه‌ای در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 14-27]

  • شمسی، محسن سبک ها و راهبردهای یادگیری دانشجویان بهداشت عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک در طی پاندمی کووید 19 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 70-82]

ص

  • صابری، امیر ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 56-69]

  • صفدری، محمدرضا ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 56-69]

ع

  • عاشوری، محمد کارآمدی استفاده از آموزش راهبردهای خود-نظم ده بر پیشرفت درسی و انگیزش در دانشجویان [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 28-41]

  • علیرضایی، سمیرا بررسی نیاز به جامعه پذیری در اعضای هیات علمی جدیدالوورد دانشگاه [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 126-134]

ف

  • فرح بخش، سعید عنوان: مطالعه‌ی تأثیر جهت‌گیری یادگیری دیجیتالی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه لرستان با میانجی‌گری آمادگی برای تغییر [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 95-112]

ق

  • قلیچی، نگار همبستگی بین نمرات مقاطع تحصیلی (علوم پایه، پیش کارورزی و صلاحیت بالینی ) دوره دکتری عمومی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 83-94]

ک

  • کریمی طالقانی، شیرین طراحی مدل پارادایمی آموزش اندیشه‌ورزی در دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 113-125]

گ

  • گرایی، احسان عنوان: مطالعه‌ی تأثیر جهت‌گیری یادگیری دیجیتالی بر عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشگاه لرستان با میانجی‌گری آمادگی برای تغییر [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 95-112]

م

  • مصلحی، شاندیز طراحی، بومی سازی و ساخت ابزار جهت تعیین نیاز‌های مهارتی و دانشی در دانشجویان مدیریت خدمات بهداشتی درمانی [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 42-55]

  • موسوی، سیده ندا بررسی نیاز به جامعه پذیری در اعضای هیات علمی جدیدالوورد دانشگاه [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 126-134]

ن

  • نامدار احمدآباد، حسن ارزیابی دیدگاه کارورزان پزشکی عمومی پیرامون میزان رعایت کدهای اخلاقی آموزش دهندگان بالینی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در سال های 1400-1398 [دوره 15، شماره 1، 1402، صفحه 56-69]

  • نیاز آذری، کیومرث طراحی مدل پارادایمی آموزش اندیشه‌ورزی در دانشگاه‌های علوم پزشکی [دوره 15، شماره 2، 1403، صفحه 113-125]